Niveau Medium

De lessen omvatten wat intensievere houdingen die je kracht, flexibiliteit en mentale rust snel verhogen. Met enige sportachtergrond, kunnen deze lessen al uitgevoerd worden.

Activatie en energie

De oefeningen in deze les hebben een activerende en energieke werking. De openingen en draaiingen zorgen voor een soepelere wervelkolom wat helpt tegen stijfheid van de midden- en bovenrug.

START DEZE LES

Soepelheid

Stabiliteit en beweeglijkheid in de heupen is essentieel  voor het bovenlichaam, hier gaan we mee aan de slag. Gebruik ontspanning door te focussen op de ademhaling waardoor je nieuwe grenzen van beweeglijkheid bereikt.

START DEZE LES

Kracht & uithoudingsvermogen

De diverse houdingen in deze les zorgen voor krachtopbouw en vergroten het uithoudingsvermogen. Het gehele lichaam wordt geactiveerd waardoor er energie vrijkomt.

START DEZE LES

De buik- en rugspieren special

De spieren in het bovenlichaam worden in deze les flink aangesproken. Deze les richt zich op je buik-, rug- en schuine buikspieren voor een slankere taille en verbeterde houding.

START DEZE LES

Balans en flexibiliteit

In deze les verdiep je de ademhaling, vergroot je het uithoudingsvermogen en onderzoek je de grenzen van je balans en flexibiliteit.

START DEZE LES

Strek en verleng

Versterken en verlengen, dat is wat de houdingen in deze les doen. Het verstevigd je algehele lichaam en zorgt voor een heerlijk gevoel.

START DEZE LES

Strekken en versterken

Gedurende deze les wordt je lichaam losgemaakt. Het strekken, versterken en opwekken van kracht zorgt voor innerlijke balans.

START DEZE LES

Balans in jezelf

Een rustige les die zorgt voor stroming en energie. De oefeningen versterken de ruggengraat en zorgen voor meer flexibiliteit.

START DEZE LES

Ademhaling & energie

Deze les omvat verschillende ademhalingsoefeningen, die naast een reinigend effect ook zorgen voor meer zuurstof door het gehele lichaam. Dit gecombineerd met krachtige houdingen, zorgt voor ruimte, kracht en meer energie.

START DEZE LES

Evenwicht en stabiliteit

Een ontspannen focus zorgt deze les voor stabiliteit, evenwicht en het openen van het gebied rondom de heupen.  Door ontspanning van bil - en bekkenspieren komt je lichaam in een meer natuurlijke houding, wat helpt tegen lage rugpijn.

START DEZE LES

Conditie & kracht

De les is gericht op het verlengen van de spieren in je lichaam, het vergroten van het uithoudingsvermogen en opbouwen van kracht. Zowel spierkracht als innerlijke kracht wordt meer ontwikkeld wat zorgt voor een vitaal gevoel.

START DEZE LES

De grote schoonmaak

De oefeningen in deze les zuiveren je lichaam met twists en andere houdingen die je organen 'uitwringen' en zo afvalstoffen afvoeren. De staande houdingen en vooroverbuigingen zorgen voor een optimale verbranding.

START DEZE LES

Blijf gezond en energiek

Het hele lichaam wordt in deze les aangesproken. Het wordt geactiveerd, gerekt, versterkt en tegelijkertijd losser gemaakt.

START DEZE LES

Afvallen met yoga

Deze inspannende houdingen vormen een intensieve serie om af te vallen. Strekkingen, draaiingen en krachtige houdingen zorgen ervoor dat je het er warm van krijgt.

START DEZE LES

Weldaad voor je organen

Soepel, reinigend en activerend is dé omschrijving voor deze les. De buik en de organen worden gestimuleerd en geactiveerd.

START DEZE LES

Even voor jezelf…

Neem tijd voor jezelf en laat alle spanning los. De houdingen zorgen ervoor dat je de aandacht op jezelf kunt richten en alles los kunt laten. Gun jezelf dit; dit verdien je.

START DEZE LES

Ben je nog géén lid, maar wil je wel de lessen gaan volgen?
Sluit dan nu een abonnement af.

Ja, ik wil toegang tot deze lessen