Niveau Expert

In deze intensieve lessen zal je met evenwicht, stabiliteit, kracht en flexibiliteit alle houdingen kunnen aannemen.

Reiniging van het lichaam

Deze les omvat reinigende oefeningen die ervoor zorgen dat het lichaam 'schoongemaakt' wordt. Deze serie kan regelmatig herhaald worden omdat het effect zo fijn is!

START DEZE LES

Soepel rond de nek

Een les vol oefeningen voor je bovenrug en schouders. De spieren rondom de nek en schouders worden en blijven soepel. Daarnaast ondersteunen de oefeningen je om een juiste houding aan te (leren) nemen.

START DEZE LES

Van top tot teen…

Deze les omvat een variëteit aan oefeningen die het gehele lichaam stimuleren. Van intensieve inspannings- oefeningen tot uitdagende houdingen waarbij stabiliteit, balans en flexibiliteit voor uitdaging zorgen.

START DEZE LES

Dynamisch & inspannend

Een dynamische, inspannende les die geweldig voor het lichaam werkt en zich richt op het opbouwen van kracht, uithoudingsvermogen en flexibiliteit.

START DEZE LES

Pittig & dynamisch

Deze les omvat meerdere intensieve oefeningen die, wanneer met beheersing uitgevoerd, een reinigend en versterkend effect hebben.

START DEZE LES

Na inspanning complete rust

Intensief en toch ontspannend. Deze les maakt je krachtiger, geeft rust en creëert ruimte.

START DEZE LES

Reiniging & sereniteit

In deze les komen bekende en intensieve yogahoudingen samen die zorgen voor sereniteit en reiniging van het lichaam.

START DEZE LES

Ervaar...neem gewaar

Onderzoek je eigen mogelijkheden en grenzen. Deze les omvat een diversiteit aan oefeningen voor de meer ervaren yogi.

START DEZE LES

Krachtcentrum: buik & rug

De rug en de buik zijn een eenheid; de romp. Gedurende de les worden de spieren in de gehele romp verstevigd wat een positief effect heeft op de wervelkolom en je houding. Kom maar op met die buikspieren!

START DEZE LES

Train je buikspieren

Na een warming-up volgen er intensive houdingen die een positief effect hebben op je houding. Dit komt door de stabiliteit die gecreëerd wordt door het verstevigen van de spieren in de romp, in combinatie met het aannemen en versterken van de juiste lichaamshouding.

START DEZE LES

Je rug; daar draait het om

Deze les omvat een aaneenschakeling van een reeks liggende houdingen gericht op het flexibel maken en versterken van de ruggengraat.

START DEZE LES

Weldaad voor de buik

Naast verschillende, versterkende yogahoudingen voor de buikspieren omvat deze les verschillende ademhalingsoefeningen die een weldaad zijn voor je ademhalingsorganen.

START DEZE LES

Ben je nog géén lid, maar wil je wel de lessen gaan volgen?
Sluit dan nu een abonnement af.

Ja, ik wil toegang tot deze lessen